AK: Adófizetők

Az én adóm, az én pénzem

Hát az ÁFÁ-m nem kéne?

2012. május 24. 08:52 - Adófizetők


Nem elég, hogy a civilizált világban nincs akkora Áfa szint, mint nálunk. Most 80 milliárd forintunkat dekkoltatja magánál az állam, az eddiginél egy hónapnál tovább. Ez a pénz tőlünk, adófizető vállalkozóktól, az állítólagos egymillió munkahely teremtőitől veszik el. Hitelhez nem tudok jutni normális áron, és súlyos likviditási gondjaim vannak. Nekem ég a bőr a pofámról, amikor az alkalmazottamnak azt kell mondani, hogy késik a fizu, mert még nem utalt a NAV.

Néha megörül az ember, ha hall épkézláb ötleteket a félbolond, taktikai atomfegyver adókkal dobálózó Matolcsy minisztériumából. Állítólag az írja a széllelbélelt Kálmán terv, hogy akkor kelljen csak kifizetnem az ÁFÁ-t a számla után, ha a vevő is kifizette a számlát. Azt gondolnánk, hogy végre kimentek a hivatalnokok a gazdasági életbe, és rájöttek, mi zajlik a vállalkozóknál. De erre a nagy adózási változások során megint nem történt semmi. Hányszor volt már olyan, hogy teljesítettem a szolgáltatást, kiállítottam a számlát, a vevő, meg huss elszaladt. Az áfát nekem be kellett fizetnem, a csaló meg röhög a markába. Párszázezerért nem kezdek pereskedni, de az áfát fájlalom.
Nekem mindig minden párt azt mondja, hogy én kisvállalkozó vagyok a gazdaság gerince, nekem akarnak segíteni lépten-nyomon, minden kampányban. Kormányon meg valahogy mindig elfelejtik ezt. El vagyok temetkezve a papírhalmok mögé, amit megkövetel tőlem az n+1. hatóság. Ebből nekem nagyon elegem van. Ki az, aki tényleg tesz is valamit értünk? Az ellenzéki pártok hagyjanak, mert kormányon úgyse fognak csinálni semmit. Kifacsarja az utolsó fillért is belőlem az állam. Aztán meg csodálkoznak, hogy majd én is elkezdek számlákat venni, mint az összes konkurens cég.
Hát ÁFÁß0m nem kéne?
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adofizetok.blog.hu/api/trackback/id/tr624543087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása